نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
2656
-
الف
+

فلم سینمایی «شکرستان» با تغییر محتوا و کرکترهای جدید ساخته می شود

نسخه سینمایی «شکرستان» با کرکترهای جدید ساخته می شود.

به گزارش آی فیلم 2، نسخه سینمایی «شکرستان» قرار است با کرکترهای جدید در کنار کرکترهایی که از قدیم در انیمیشن «شکرستان» حضور داشتند، ساخته شود.

«محبوبه سمیعی زفرقندی» مدیر بخش فلم نامه و استوری برد مرکز صبا در پیوند با انیمیشن سینمایی «شکرستان» گفت: به طور قطع نسخه سینمایی شکرستان با آنچه تا به حال از شکرستان دیدید متفاوت نیست، به این خاطر که نباید پیشینه شکرستان خراب شود‌.

وی ادامه داد: فضا و کرکترها و آنچه در سریال شاهدش بودید، تغییر نمی کند، اما ممکن است محتوایش دستخوش تغییر شود و شخصیت های جدیدی نیز به این کار اضافه شوند.

فلمنامه اول نسخه سینمایی «شکرستان» به تهیه کنندگی «مسعود صفوی» آماده شده و با حضور «شهاب حسینی» به حیث راوی و بازیگر، این پروژه به زودی وارد مرحله پیش تولید می شود.

«عباس جلالی یکتا» یا «مانی وطن» از گزینه های کارگردانی این اثر هستند و همچنین قرار است در این فلم تعدادی از بازیگران سینما و تلویزیون در کنار شخصیت های انیمیشنی قرار بگیرند و به عبارتی این کار در قالب رئال انیمیشن ساخته خواهد شد و تعدادی از بازیگران سینما به شهر شکرستان می‌روند.

گفتنی است سریال انیمیشنی «شکرستان» با بیش از ۱۸۰ شخصیت تولید و نشر شد. همه داستان‌های این سریال در یک شهر قدیمی و خیالی روی می‌دهد. هر قسمت داستانی مجزا دارد که مردم شکرستان بنا به نیازهای دراماتیک هر قصه، در هر قسمت نقشی متفاوت برعهده می‌گیرند و داستان را رقم می‌زنند.

فارس نوشت: این فلم در سال آینده بنا به وضعیت اکران در سینماها به نمایش در می آید.

ع ا

نظر شما
ارسال نظر